نوشته شده توسط : وستا

شرکت سیسکو سیستمز (Cisco Systems) شرکت آمریکایی تولیدکننده تجهیزات شبکه(Network) است که در سال 1984 تاسیس شده و هم اکنون سهم قابل توجهی از دنیای ارتباطات را به خود اختصاص داده است و جزء معروف ترین تولید کننده های سوئیچ ها و روترهای شبکه می باشد.

مرکز این شرکت در شهر سن خوزه در ناحیه معروف به سیلیکان ولی در ایالت کالیفرنیا قرار دارد.این شرکت محصولات مربوط به شبکه و ارتباطات را طراحی می کند و با سه نام تجاری مختلف سیسکو، لینکسیس و ساینتیفیک آتلانتا به فروش می رساند. محصولات شرکت سیسکو(Cisco) درحال حاضر از Access Point های ساده تا پیشرفته ترین تجهیزات در بزرگترین مراکز داده (Data Center) دنیا فعال می باشد، این شرکت تولید انواع تجهیزات امنیتی (Firewall) ، مسیریاب (Router) ، سوییچ (Switch) و VoIP را به عهده دارد.

فعالان عرصه شبکه معروف ترین سوئیچ ها و روترهای شبکه را با نام برند سیسکو می شناسند.شرکت نوران ارتباطات با ارائه محصولات سیسکو (Cisco) و تامین این تجهیزات جزء پیشگامان در خدمات رسانی این عرصه در ایران است .مشتریان نوران ازطریق با تماس به کارشناسان فنی ما می توانند ، اطلاعات مورد نیاز خود درباره سیسکو و محصولات آن قبل از خرید کسب کنند و بهترین مدل را برمبنای نیازشان انتخاب کنند.
شرکت سامانه ارتباط وستا به عنوان نمایندگی رسمی سیسکو اس ام بی (Cisco SMB) افتخار دارد که محصولات مربوطه را در سراسر ایران با گارانتی با اصالت پرونکسو توزیع نماید.

 

سایر محصولات وستا  

 

نمایندگی سیسکو   کابل شبکه  سوییچ شبکه    پچپنل

 

 


:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()