نوشته شده توسط : وستا

شرکت سامانه ارتباط وستا به عنوان نمایندگی تجهیزات شبکه آر اند ام (R&M) افتخار توزیع این محصولات را در سراسر ایران به عهده دارد . کمپانی R&M (Reichle & De-Massari AG) یکی از بزرگترین ارائه کنندگان راه حل های ارتباطی و کابل کشی برای شبکه های مخابراتی و کامپیوتری از سال ۱۹۶۴ می باشد . تجهیزات شبکه آر اند ام (R&M) شامل طیف وسیعی از محصولات مسی و فیبر نوری می شود که در ذیل به توضیح مختصری از آن می پردازیم


نمایندگی فروش کابل شبکه آر اند ام (R&M) و متعلقات آن

تقاضا برای عملکرد شبکه های ارتباطی به سرعت رشد کرده است و این روند علائمی از توقف را نشان نمی دهد . راه حل های کابل کشی اداری به مدت ده سال یا بیشتر کار می کنند و این بدان معناست که الزامات مربوط به برنامه های آینده باید درست از مرحله اولیه که همان زیرساخت شبکه است ارزیابی و در نظر گرفته شود . کیفیت شناخته شده محصولات آر اند ام (R&M) انتقال داده پایدار و بدون تداخل بصورت طولانی مدت را منجر میگردد بطور کلی تجهیزات مسی آر اند ام آماده است برای پهنای باند های عظیم که در اترنت 10G دیده می شود و به کاربران و برنامه ریزان، قابلیت انعطاف پذیری و مقیاس پذیری بالایی را ارائه می دهد.


کابل شبکه آر اند ام (R&M) متشکل از ۴ زوج سیم مسی می باشد که شرکت وستا  در دسته بندیهای مختلف با پوشش های ضد نویز بر اساس نیاز مشتری ارائه می گردد.
کابل شبکه Cat5e آر اند ام (R&M): این نوع کابل شبکه دارای مدلهای UTP,FTP و SFTP می باشد که دارای پهنای باند 200MHz می باشد .
کابل شبکه Cat6 آر اند ام (R&M): این نوع کابل شبکه دارای مدلهای UTP و FTP می باشد و دارای 

نمایندگی فروش تجهیزات فیبر نوری آر اند ام (R&M)

تجهیزات فیبر نوری آر اند ام شامل طیف گسترده و کاملی از محصولات می باشد که جهت ارتباطات با سرعت بسیار بالا و مسافت های طولانی طراحی شده اند . تمامی تجهیزات بصورت سینگل مود و مالتی مود موجود می باشد .

کابل فیبر نوری آر اند ام (R&M) : انواع کابل فیبر نوری آر اند ام می توان بصورت ذیل تقسیم بندی کرد

کابل فیبر نوری سینگل مود آر اند ام (R&M): که برای مسافتهای بسیار طولانی طراحی شده است
کابل فیبر نوری مالتی مود آر اند ام (R&M): که برای مسافتهای تا ۵۵۰ متر می باشد .
کابل فیبر نوری OM3,OM4 و OM5 آر اند ام (R&M): که برای استفاده در دیتا سنترها و برای پهنای باند بسیار بالا طراحی شده است .

مسلما تمامی تجهیزات جانبی از قبیل پیگتیل فیبر نوری آر اند ام (R&M) ، پچکورد فیبر نوری آر اند ام (R&M) ، آداپتور فیبر نوری آر اند ام (R&M) و پچپنل فیبر نوری آر اند ام (R&M) نیز با توجه به بستر استفاده شده عرضه میگردد.

محصولات سامانه ارتباط وستا

مدیا کانورتور

تجهیزات اکتیو شبکه 

رک ایستاده

رک دیواری

 


:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()